وبسایت تخصصی تیراندازی بیرجند

وبسایت تخصصی تیراندازی بیرجند
نويسندگان
آخرين خبرها
لینک دوستان
|
|

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبسایت تخصصی تیراندازی بیرجند و آدرس shooter-birjand.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





|
 
باید شرایط را برای کسب سهمیه المپیک آذربایجان فراهم کنیم
نوری: در همه ماده‌ها شانس کسب سهمیه داریم/شرایط روانی در کسب نتیجه مهم است

دبیر فدراسیون تیراندازی گفت: باید با تهیه فشنگ شرایط را برای تمرینات مناسب جهت حضور در مسابقات جهانی آذربایجان که سهمیه هم توزیع می‌شود، فراهم کنیم.

خبرگزاری فارس: نوری: در همه ماده‌ها شانس کسب سهمیه داریم/شرایط روانی در کسب نتیجه مهم است
 

نواب نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره اینکه تیراندازان ایران نتوانستند در مسابقات کسب سهمیه نتیجه لازم را بگیرند، گفت: بعضی ورزشکاران در این مسابقات خوب بودند، اما نتوانستیم سهمیه بگیریم. باید تلاش کنیم برای مسابقات جهانی آذربایجان شرایط لازم را مهیا کرده تا نتیجه خوبی بگیریم.

وی افزود: فشنگ که تامین شود تمرینات را محکم‌تر پیگیری می‌کنیم. احمدی یکی از ورزشکارانی است که در تفنگ خفیف مدال جهانی دارد، اما چون تمرین زیادی نداشته نمی‌تواند به سه وضعیت فکر کند، چرا که تمرینات به گونه‌ای نبوده نتیجه خوبی بگیرد.

دبیر فدراسیون تیراندازی در پاسخ به این سوال که نتایج چند مسابقه جهانی نشان می‌دهد ما فقط در تفنگ بادی 10 متر بانوان شانس کسب سهمیه داریم، تصریح کرد: این طور نیست، در ماده‌های دیگر هم شانس داریم. ورزشکارانی که انتخاب کرده‌ایم پایاپای هم پیش می‌روند. بنابراین ممکن است ما در مسابقات سهمیه المپیک قاره‌ای هم مدال بگیریم.

نوری در پاسخ به ابن سوال که چرا ورزشکاران ما در دو رقابت جهانی نتایجی که کسب کردند با هم متفاوت بود، عنوان کرد: این موضوع به شرایط روانی ورزشکار برمی‌گردد. به عنوان مثال وقتی مسابقات نجمه خدمتی را تیر به تیر می‌دیدیم نتیجه‌اش از الهه احمدی بهتر بود، اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که احمدی به فینال رفت، اما خدمتی نه. در یک مسابقه بین نفر اول و بیستم اختلاف معناداری نیست، فقط ممکن است روز مسابقه اتفاقی بیفتد که یک ورزشکار نتواند نتیجه لازم را بگیرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: ایران در سال94 ، شهرستان بیرجند در سال94 ، ،
برچسب‌ها:
[ جمعه 15 خرداد 1394برچسب:تیراندازی94, ] [ 8:48 ] [ shooter-birjand ]
ارتباط با ما
برچسب‌ها وب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 67
بازدید ماه : 62
بازدید کل : 36895
تعداد مطالب : 82
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1